Blog Listem

3 Nisan 2014 Perşembe

ilk dikiş deneyimim

merhabalar
dikiş makinamı yeni aldım ve resmini de burda paylaşmıştım. bir heves dikiş makinası aldım ama dikiş işi sandığım kadar kolay değilmiş efenim. öncelikle düz dikişi geliştirmek gerekiyormuş, yani hayallerime kavuşmak için çoookk fırın ekmek yemem lazımmış.. 
 kendime cici kıyafetler dikebilme hayalleri kurarken gerçeklerle yüzleştim ve bismillah deyip makinanın başına oturdum. evde kumaş olmadığı için eski kıyafetlere el attım hemen. anladım ki yeni evli birinin eskisi de pek olmuyormuş :) yine de gözden çıkarılabilecek şeyleri seçip ilk denememi yaptım. 
eveet bu gördüğünüz tutacak ilk dikiş deneyimim olarak kayıtlara geçti. dört tarafını çevirip içine de eski pamuklu bir kumaş koyup kalınlaştırdım. hatta gazımı alamayıp kapitone bile yaptım. görüldüğü üzere çizgilerin kimi kısa kimi uzun, ee acemi  işi işte..
bir de bu küçük sofra bezini diktim. bu aslında ince gömlek kumaşından bir ev pijamasıydı. bacak kısımlarını aynı oranda kesip birleştirdim. çok kullanışlı olmadı çünkü ebatları küçük, napalım eldeki malzemelerle aklıma gelen bunlardı. aklımda çarşaf yastık kılıfı falan dikmek var, malum düz dikişten gideceğim bir süre :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder