Blog Listem

23 Aralık 2014 Salı

Doğum günü partisi :)

30. haftadan merhabalar
geçtiğimiz haftasonu bir arkadaşımın kızının doğum gününe davetliydim. Artık böyle etkinliklere alışmam lazım malum :) doğum günü, bebek mevlüdü, diş partileri falan hayatımızda yerini alacak inşaallah bundan sonra..
Her katıldığım etkinlik benim için bir tecrübe :) sizin içinde fikir olması açısından Hello Kitty konseptiyle doğum günü partisinden fotoğraflar ekliyorum..

 
Pastanın yanısıra çok güzel muffınlar, kanapeler, mezeler vardı ama ben en çok bu tartonetleri beğendim, çok tatlı görünüyorlar :)


Bu tatlı şeylerde  misafirlere hediye edildi, ben yemeye kıyamadım hala kurabiyeyi :)

          Hazırlık aşamalarını da  şahit olduğum için şahsi fikrim konsept odaklı partiler hazırlamak çok meşakketli bir işmiş, hello kitty desenli peçeteler, bardaklar,tabaklar, balonlar falan her ayrıntıyı düşünmek lazım.. Ben yapabilir miyim? şu anki enerjimle çok uzak görünüyor :) 
        Her şeyi kendi elleriyle hazırlayan arkadaşımı tebrik ediyorum. Daha nice nice yaşlara inşallah..
herkese sağlıklı günler :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder